Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jasper Zuidema - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jasper Zuidema - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Zoals de titel al zegt, voor het eerst 'alleen' op reis naar de andere kant van de wereld. Stage lopen in een andere cultuur, ver weg, waar je aangewezen bent op jezelf. Dat is de uitdaging waar ik voor gekozen heb. Ik ga Thaise en Nederlandse pabostudenten begeleiden bij de lessen die zij gaan geven. Hierbij let ik bijvoorbeeld op de interculturele samenwerking en zal ik de studenten coachen.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2014

Weekendje weg naar Koh Samui

17 Mei 2014

De eerste twee weken. Stage en uitstapjes

04 Mei 2014

De reis, eerste indruk en eerste dag
Jasper

Hoi allemaal! Ik ben momenteel op buitenlandstage in Bangkok, Thailand. Ik vind het leuk zo nu en dan mijn avonturen met jullie te delen.

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2930

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 17 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: